Subskrybuj:   Posty   |   Komentarze
RSS

Dlaczego w ostatnim czasie marketing automation jest tak popularny?

« starsze | nowsze »

Dlaczego w ostatnim czasie marketing automation jest tak popularny?

Określenie Marketing Automation przekładany się na język polski, jako automatyzację marketingu. Jest to wyjście umożliwiające przechowywać informacje na temat postępowań oraz sprzedaży konsumentów oraz na owej bazie kierować do właściwych osób właściwie dostosowane akcje marketingowe w wielu kanałach.

niebieski schemat graficzny

Co kryje określenie marketing automation?

Co wyróżnia doskonale przemyślaną politykę marketingową? Z pewnością efektywność. W końcu o to w tymże wszystkim idzie, aby nasze działania powodowały skutek należy je doskonale zaprojektować oraz dojść do grupy docelowej, jaką są możliwi konsumenci. Już dawno minęły momenty gdy wykupienie kolorowej reklamy w pewnym serwisie było odpowiednie.

Teraz środkiem do sukcesu jest personalizacja marketingu oraz dopasowanie przekazywanych treści do określonego klienta. Jednakże wybór odpowiednich treści osobno dla każdego konsumenta byłby niezwykle długotrwały. Z odsieczą nadchodzi marketing automation, więc automatyzacja marketingu. To wyjście opiera się na zastosowaniu profesjonalnego oprogramowania oraz urządzeń, jakie pozwolą na poprawienie działań marketingowych.

Marketing Automation – zalety

Fundamentem marketing automation jest to opcja kierowania spersonalizowanych przekazów do klientów podzielonych na różnorodne segmenty – bez konieczności nadmiernego zatrudniania ludzi, co przenosi się na zmniejszenie wydatków. To prowadzenie działań skoncentrowanych na skuteczności. Tworzenie strategii dostosowanych do konkretnych kroków lejka sprzedażowego oddziałuje na to, iż marketing automation efektywnie łączy oddziaływania marketingowe oraz sprzedażowe.

statystyki Analitics wyświetlone na ekranie

Buduj autentyczny wizerunek oraz pozostaw dobre emocje

Marketing automation obejmuje swymi działaniami znacznie większy teren. Poza wyświetlaniem „widgetów” z dobranymi artykułami do profilu klienta, MA zapewnia wysyłkę bardzo dokładnie dopracowanych oraz przede wszystkim spersonalizowanych maili. Żaden mail nie będzie taki sam. Jednak chociaż ich kreacja wsparta jest na modelu, to jednakże jest on zgodny z opisem sklepu www. Ważne rozbieżności polegają na tymże, iż maile przekazywane są w dokładnie ustalonych odstępach czasu oraz pokazują oglądane poprzez klienta artykuły.

Znalazłeś literówkę? Daj nam o tym znać!

Opinie i Komentarze na Forum: 2

  1. Marcin Powiedział:

    Spotkałem się już z tym określeniem, ale nada nie do końca rozumiem na czym polega.

  2. Anonim Powiedział:

    Na zautomatyzowaniu marketingu z wykorzystaniem technologii informatycznych.

Dodaj komentarz lub opinię na forum: