Subskrybuj:   Posty   |   Komentarze
RSS

Funkcje public relations w organizacjach

« starsze | nowsze »

Funkcje public relations w organizacjach:

  1. kontaktowa (pogranicza dwóch światów – własnej organizacji i świata zewnętrznego) umożliwiająca utrzymanie więzi nie tylko ekonomicznych, ale także z niekomercyjnymi częściami otoczenia
  2. wczesnego ostrzegania (prewencyjna, proaktywna)
  3. informacyjno – doradcza na rzecz kierownictwa i działów w organizacji, tłumacza spraw i interesów organizacji wobec zainteresowanych nią
  4. koordynacyjna (koordynowanie aktywności wszystkich podsystemów komunikowania dla spójności i niesprzecznosci wysyłanych otoczeniu sygnałów i wiarygodności w otoczeniu)
  5. harmonizacyjna (przezwyciężanie różnicy pomiędzy samowiedza i samopoczuciem organizacji a wyobrażeniami o niej grup z otoczenia, pomiędzy rzeczywistością organizacyjna a oczekiwaniami otoczenia wobec organizacji)

Znalazłeś literówkę? Daj nam o tym znać!

Dodaj komentarz lub opinię na forum: