Subskrybuj:   Posty   |   Komentarze
RSS

Kampania linków sponsorowanych – czego powinniśmy oczekiwać od agencji SEM?

« starsze | nowsze »

Podjęliśmy już decyzję, że kampania linków sponsorowanych jest najlepszym sposobem dotarcia do naszych potencjalnych Klientów. Kontaktujemy się agencją marketingu internetowego, na której usługi się zdecydowaliśmy. Czego od niej powinniśmy oczekiwać?

Profesjonalna agencja marketingu internetowego powinna zacząć od określenia grupy docelowej. Aby kampania linków sponsorowanych przyniosła nam satysfakcjonujące efekty, musi być skierowana do odbiorców, którzy poszukują lub są wstępnie zainteresowani naszymi usługami czy produktami. Niezbędna jest także analiza konkurencji – agencja powinna sprawdzić na frazy kluczowe wyświetlają się w wyszukiwarce ich reklamy, jakie cechy i elementy swojej oferty najczęściej komunikują, zlokalizować ich słabe punkty i znaleźć coś, co zapewni nam przewagę nad nimi. Na podstawie takiej analizy oraz narzędzi, które podpowiadają słowa kluczowe dla danej branży, agencja marketingu internetowego powinna przygotować nam konfigurację naszej kampanii. Kluczowym elementem jest także podjęcie decyzji jaki budżet na kampanię linków będzie najbardziej efektywny i umożliwi nam zrealizowanie naszych założeń. Agencja powinna przygotować nam estymację budżetu.

Jedną z najważniejszych decyzji, jaką należy podjąć przed tym, zanim zostanie uruchomiona kampania linków sponsorowanych jest to, dokąd będziemy kierować ruch z kampanii. Witryna powinna być prosta, czytelna i umożliwić użytkownikowi szybkie odnalezienie informacji, których poszukuje.  W wielu przypadkach korzystnym rozwiązaniem może być przygotowanie odpowiedniej strony docelowej, która zagwarantowałaby nam wysoki współczynnik konwersji. Sugestie dotyczących optymalizacji tzw. landing page, jeżeli takowe są niezbędne, także powinna przesłać nam agencja marketingu internetowego.

Znalazłeś literówkę? Daj nam o tym znać!

Dodaj komentarz lub opinię na forum: