Na świecie, jak i w Polsce, bankowość ma różne oblicza. Dawno już minęły czasy, kiedy na polskim rynku finansowym działało zaledwie kilka banków, a klient nie miał zbyt dużego wyboru, zarówno jak chodzi o oferty, jak i o sposoby korzystania z danych usług.
W XXI wieku, chcąc pozyskać dodatkowe środki finansowe, klient ma w zasadzie nieograniczone możliwości. Przeżytkiem są już usługi, które wymagają wielu formalności czy też posiadania odpowiednich, często bardzo wysokich, zabezpieczeń finansowych. Dzisiaj brakujące pieniądze może otrzymać niemal każdy, kto tego potrzebuje. Banki konkurują i zabiegają o klienta.
Na polskim rynku finansowym istnieje duża różnorodność ofert, technologii, ale nawet samych instytucji. Poza tradycyjnymi bankami, które są uprawnione między innymi do udzielania kredytów, w tej branży funkcjonują również podmioty pozabankowe, które specjalizują się przede wszystkim w udzielaniu pożyczek gotówkowych. Jeśli więc celem klienta jest atrakcyjna pożyczka, to niewykluczone, że wcale nie zgłosi się on do banku, a właśnie do innej instytucji finansowe, która posiada korzystne i uczciwe oferty.
Jest jednak inne rozwiązanie – kraty kredytowe. Większość banków wymaga jednak systematycznego korzystania z wydawanych przez nie kart kredytowych. Dlatego nie koniecznie nadają się jako alternatywa dla kredytu gotówkowego, pożyczki, czy limitu odnawialnego. Chyba, że co miesiąc korzystamy z usług instytucji kredytowych, czy pożyczkowych. Większość ludzi bierze raczej kredyty i pożyczki sporadycznie w ramach potrzeby. Zatem taka karta kredytowa jest używana wtedy trochę na siłę. Jednak brak comiesięcznej aktywności na kracie (różnej w zależności od banku) prawie zawsze wiąże się z ponoszeniem miesięcznych opłat. Istnieje jednak karta, która nie wymaga comiesięcznej aktywności w zasadzie w ogóle nie wymaga aktywności i możemy je używać tylko wtedy gdy rzeczywiście chcemy zaciągnąć kredyt. Jest to karta kredytowa Citi Simplicity oferowane przez CitiBank Handlowy.
Jest to klasyczna karta kredytowa, a od pozostałych podobnych kart odróżnia ją przede wszystkim fakt, że płacimy tylko kiedy korzystamy, a nie musimy korzystać, żeby nie płacić. Karta kredytowa Citi Simplicity CitiBank Handlowy posiada oczywiście okres bez odsetkowy, w którym możemy spłacić zaciągnięte zobowiązanie bez ponoszenia kosztów. Za płatności bezgotówkowe również nie ma opłat. Natomiast zapłacimy za wypłaty gotówki i przelewy, zatem karta Citi Simplicity jest kartą raczej do zakupów na kredyt niż do przelewania pieniędzy i wypłacania gotówki. Szczegółowa analiza Karty Kredytowej CitiBank Handklowy – Źródło https://antyhaczyk.blogspot.com/
Założenie karty kredytowej Citi Simplicity w CitiBank Handlowy wiąże się z dostępem do licznych promocji – dla nowych klientów bank oferuje liczne, wysoko kwotowe bony i vouchery do znanych sklepów stacjonarnych, marketów, sklepów internetowych – promocje te są czasowo ograniczone i pojawiają się cyklicznie. Można tu wymienić bony takich znanych firm jak Morele.net, Allegro, Biedronka, Douglas, Decathlon, Hebe i innych. Sporadycznie można też otrzymać nagrodę w postaci Smartfona, głośnik JBL lub inny gadżet. to wszystko za założenie karty i spełnienie warunków aktywności wymaganych przez daną promocją. Tak tu już pojawiają się warunki dotyczące aktywności na karcie kredytowej, ale dotyczą one nagród, a nie opłat. Źródło https://www.online.citibank.pl
Poza tym zakładając kartę kredytową Citi Simplicity CitiBank Handlowy możemy dołączyć do specjalnego programu Priceless Specjal, gdzie można uzyskiwać liczne rabaty i zniżki, a także otrzymywać nagrody za punkty.
Karty kredytowe CitiBank Handlowy są na rynku od wielu wielu lat i raczej cieszą się dobrą opinią. Tak przynajmniej można wnioskować po opiniach na temat tej karty w Internecie. CitiBank Hadnlowy zdaje się dbać o dobrą opinię na temat własnych produktów, a już szczególnie kart kredytowych, z których słynie CitiBank Handlowy.
Pozycja banków w dzisiejszym świecie wcale nie jest oczywista, a czasem bywa więc zagrożona. Ważnym czynnikiem jest tu opinia publiczna i zdanie klientów na temat danej instytucji. Jeśli okaże się, że dany bank działa nieuczciwe, to nawet mimo bardzo korzystnych ofert i szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, z pewnością nie będzie on się cieszył uznaniem i z czasem coraz mniej osób będzie korzystało z jego usług. Dlatego też zarówno banki, jak i inne instytucje finansowe dużą wagę przywiązują do tego, aby ich oferty cieszyły się dobrą opinią klientów.
Bezpieczne i uczciwe usługi, są gwarancją sukcesu i sprawiają, że największe i najbardziej znane banki, mogą mieć dobrą renomę. Dobra reputacja jest z kolei najlepszą reklamą, więc nic dziwnego, że poza wprowadzaniem różnych innowacji, banki i inne tego typu instytucje finansowe koncentrują się głównie na tworzeniu pozytywnego wizerunku.
Żeby dostać smartfona trzeba 4000 zł wydać.
Na bony do 400 zł do marketów jest zwykle do zrobienia transkacji 2000-3000 w 3 miesiące.
No to spoko, bo w np. programach typu Payback i innech punktowych to trzeba wydać 50 tysięcy żeby dostać torbę podróżną za 100 zł albo inny prezent za 5 dych.