Codziennie oglądamy telewizję, przeglądamy prasę, przechadzamy się ulicami miasta, codziennie mamy kontakt z wszelkimi formami reklamy. Często nawet nie zdając sobie z tego sprawy nie potrafimy oderwać od nich wzroku. Zdaje się nam, że są one nieodłącznym elementem naszego życia. Taka jest prawda – reklama atakuje nas pod przeróżnymi postaciami. Od spotu radiowego zachwalającego dany towar, przez audycję telewizyjną zachęcającą do kupna auta, po jej tradycyjne formy – reklamy w postaci ogłoszeń w prasie, ulotek, billboardów i wszelkiej maści plakatów.
Nie oceniając czy współczesna reklama jest tylko praniem mózgu, czy może czymś bardzo pomocnym i stanowiącym o wyborze danego produktu przez potencjalnego klienta, nie można zaprzeczyć, że zawsze była, jest i z pewnością będzie prawdziwą przysłowiową dźwignią handlu. Jeśli interesuje nas reklama w tradycyjnej postaci, warto dowiedzieć się gdzie możemy ją wykonać. Odpowiedź jest prosta – z pomocą przyjdzie nam profesjonalna i doświadczona drukarnia cyfrowa. Na co powinniśmy zwrócić uwagę wybierając ją jako wykonawcę?
Z pewnością ważne jest, czy dana firma udostępnia możliwość druku w systemie DI. Jakie korzyści z tego płyną? Przede wszystkim w bardzo krótkim czasie uzyskujemy pierwsze odbitki pracy, co daje możliwość druku nawet w ten sam dzień. Możemy drukować z każdego pliku, a jakość druku jest taka jak w druku offsetowym lub wyższa przy zastosowaniu rastra hybrydowego, możemy drukować niskie nakłady oryginalnymi kolorami Pantone, a ponadto być spokojnymi o cenę druku (taka jak w tradycyjnej technologii cyfrowej), drukować w sposób hybrydowy, stosować nowoczesny raster dla prac albumowych i fotograficznych. Drukarnia, z jaką podejmiemy współpracę powinna też oferować (dzięki odpowiedniemu parkowi maszyn) wykonywanie zleceń w 24h dla nakładów od 1 do 10.000 sztuk oraz oprócz druku ulotek, folderów, wizytówek, katalogów, kalendarzy, plakatów, banerów czy zaproszeń także bigowanie, bindowanie, cięcie, czy foliowanie. Drukarnia cyfrowa powinna też służyć kompleksową pomocą, prezentować poprawny sposób zgłaszania zleceń na swojej stronie internetowej i udostępniać miejsce na serwerze dla prac sporych rozmiarów, a dzięki ciągłemu monitorowaniu rynku systematycznie przebudowywać park maszyn.
Takie działania z pewnością pozytywnie wpłyną na współpracę między naszą firmą a drukarnią i zaowocują kolejnymi zleceniami. Nie od dziś wiadomo przecież, że to skuteczna reklama jest tą formą kontaktu z klientem, która sprawdza się zawsze i wszędzie. Warto w takim razie zrobić wszystko by przyszłym wykonawcą była firma kompetentna, sprawdzona i godna zaufania.
Dodaj komentarz lub opinię na forum: