W Polsce powstaje coraz więcej biznesów działających w modelu e-commerce. Klienci sklepów internetowych oczekują już nie tylko terminowej dostawy oraz towaru zgodnego z prezentowanym na portalu, ale również przyjemnego dla oka i wygodnego w rozpakowaniu opakowania. Chcąc sprostać oczekiwaniom konsumentów, firmy z branży e-commerce powinny zainteresować się nowoczesnymi pudełkami wysyłkowymi.
Rosnąca konkurencja w branży e-commerce w naszym kraju sprawia, że firmy muszą bardziej niż kiedyś starać się o budowanie relacji klientów z marką w każdym punkcie styku. Od działań związanych z marketingiem, poprzez obsługę klienta, aż po opakowywanie zamówionego przez klienta towaru. Dziś nie wystarczy już owinąć niechlujny, rozdzierający się karton kilometrami stretchu i taśmy klejącej, by tylko w całości dotarł do zamawiającego.
Trzeba – i przede wszystkim warto – się bardziej natrudzić, by nasz klient nie tylko z uśmiechem na twarzy odebrał i rozpakował paczkę, ale również poczuł, że ktoś rzeczywiście zadbał o jego komfort. Dzięki temu szansa na to, że zdecyduje się złożyć kolejne zamówienie w naszym sklepie internetowym, wielokrotnie wzrośnie.
Tutaj można obejrzeć jak wyglądają takie pudełka wysyłkowe.
Oprócz tego, że pudełka wysyłkowe powinny być schludne i przyjemne dla oka, dobrze, by były również wykonane z ekologicznych materiałów, takich, jak tektura, która w pełni może zostać poddana recyklingowi i jest przyjazna dla środowiska.
Zadbajmy o to, by rozpakowywanie przesyłek było dla naszych klientów prawdziwą radością – nie tylko dlatego, że czeka z niecierpliwością na zawartość paczki, ale również dlatego, że pudełko, w które zapakowaliśmy towar jest wygodne w użyciu. Jeśli faktycznie zależy nam na komforcie konsumentów, zaopatrzmy się w opakowania typu Easy – Close and Open (ECO-Box). Zostały stworzone przede wszystkim z myślą o wygodnym rozpakowywaniu przesyłek. Dzięki nałożonemu specjalnemu, wiecznie żywemu klejowi, zabezpieczonemu paskiem i wyposażonemu w dodatkowy pasek zrywający, pudełka są bardzo proste zarówno podczas otwierania, jak i zamykania. Te funkcje doskonale sprawdzą się w sytuacjach, gdy nasz klient płaci za pobraniem i chciałby szybko rozpakować przesyłkę przy kurierze, by sprawdzić jej zawartość. Przydatne będą również, gdy po prostu chce nacieszyć oczy dostarczonym produktem w pracy, do której zamówił przesyłkę, a następnie w pełni kompletnym opakowaniu przetransportować ją do domu. Wiecznie żywy klej i pasek zrywający pozwolą szybko rozpakować paczkę i ponownie zamknąć pudełko.
Prowadzenie biznesu w modelu e-commerce – oprócz wysyłek towarów – wiąże się również z przyjmowaniem zwrotów. Nie zawsze wynika to z niezadowolenia konsumenta z zakupu. Klienci – szczególnie sklepów z odzieżą i obuwiem – lubią zamawiać kilka rozmiarów jednocześnie, by dopasować do siebie jedne z nich, a resztę towaru odesłać. Stało się to popularne, od kiedy wiele sklepów internetowych wprowadziło darmowe zwroty. Wybierając wygodne w użyciu pudełka wysyłkowe ECO-Box, podniesiemy komfort zwracania produktów i damy klientom kolejny powód do dokonywania dalszych zamówień w naszym sklepie. Naprawdę warto zainteresować się tematyką wygodnych i nowoczesnych pudełek wysyłkowych, ponieważ ich zastosowanie może okazać się praktyczne nie tylko dla odbiorców przesyłek, ale również dla osób odpowiedzialnych za ich pakowanie. Dzięki temu procesy w firmie związane z dystrybucją mogą okazać się o wiele bardziej efektywne.
Takie pudełka są szczególnie przydatne w przypadku produktów często odsyłanych jak np. ubrania, bo mają od razu możliwość zaklejenia pudła z powrotem. Używają ich wszystkie poważne firmy sprzedające ubrania przez internet. Zalando, Answer, Gomez, eObuwie itp.
Bardzo użyteczna funkcja.