Subskrybuj:   Posty   |   Komentarze
RSS

Rodzaje plakatów i ich zastosowanie – najlepsze rozwiązania do domów i dla firm

« starsze | nowsze »

Rodzaje plakatów i ich zastosowanie – najlepsze rozwiązania do domów i dla firm

Choć duży procent komunikacji promocyjnej firm odbywa się dziś wyłącznie w sieci, promocja „analogowa” wciąż jest ważnym aspektem marketingu w większości branż. Przykładem mogą być plakaty, które chętnie wykorzystuje się nie tylko w tym charakterze, ale również do ozdoby wnętrz.

Drukowanie materiałów promocyjnych jest elementem strategii marketingowej, od którego wiele firm obecnie odchodzi. Jest to jednak duży błąd, zwłaszcza w przypadku niektórych branż, jak choćby eventowej. Drukowane materiały promocyjne wciąż są ważnym filarem marketingu każdej firmy. W internecie coraz trudniej jest się przebić, a wsparcie swojej strategii reklamowej materiałami drukowanymi zwiększa szansę na zwrócenie uwagi odbiorcy. Pamiętaj również o tym, że dobrze wykonany plakat jest chętnie eksponowany, co zwiększa potencjał promocyjny. Warto inwestować w dobrą grafikę – istnieje wtedy większa szansa, że plakat będzie miał ,,długie życie”

Plakat promujący wydarzenie

Tradycja plakatów jest najbardziej zakorzeniona w branży eventowej. Wiele osób rezygnuje obecnie zupełnie z promocji za ich pośrednictwem, tworząc jedynie warianty wirtualne. Jednak to one są najlepszym sposobem na promocję wydarzenia w przestrzeni miejskiej. Oczywiście, muszą przykuwać wzrok. Estetycznie wykonane plakaty chętnie wieszane są również w hostelach, domach kultury czy restauracjach, a na te najlepsze polują klienci.

Plakat promocyjny

Często umieszczany na przystankach autobusowych czy w specjalnie przygotowanych gablotach. Plakaty promocyjne zazwyczaj mają dość duże wymiary. Chwytliwe hasło, atrakcyjne zdjęcie, przykuwający wzrok koncept – to najważniejsze w przypadku takich plakatów.

Plakat dekoracyjny

Zazwyczaj zamawiany poprzez sklepy internetowe z wyposażeniem wnętrz. Znakomicie zastępuje obrazy naścienne, będąc dla nich tańszą i lżejszą alternatywą. Możesz też zlecić wydrukowanie własnego konceptu na https://chroma.pl/pl.

Plakaty można podzielić również w zależności od sposobu wykonania. W drukarniach można zlecić wykonanie następujących rodzajów plakatów:

  • jednostronne,
  • dwustronne,
  • z listwą,
  • z lakierem,
  • z folią.

Każdy wariant gwarantuje odmienny efekt estetyczny i poziom zabezpieczenia.

Znalazłeś literówkę? Daj nam o tym znać!

Dodaj komentarz lub opinię na forum: