Subskrybuj:   Posty   |   Komentarze
RSS

Wizerunek firmy, a konkursy

« starsze | nowsze »

Dla poważnych firm najważniejszym wyznacznikiem ich przyszłej działalności, ich możliwości jest wizerunek w otoczeniu. By duża firma utrzymała się na rynku musi posiadać na prawdę bardzo dużą liczbę klientów, a kiepski wizerunek w oczach klientów to gwarancja ich ciągłego odpływu, zmniejszenia się potencjalnych zainteresowanych. Firmy robią zatem wszystko co jest w ich mocy by budować pozytywny PR.

Jednym z narzędzi jakie wykorzystują duże firmy w tym właśnie celu są konkursy. Najczęściej są to konkursy bardzo proste, wręcz banalne, o zasadach zrozumiałych dla każdego użytkownika. Poprzez konkursy firmy wysyłają na rynek komunikat, że im zależy na klientach i chcą w materialny sposób podziękować za powierzone im zaufanie. Zdobycie lojalności klientów to wielka tajemnica każdego biznesu.

W momencie, gdy firmie udaje się zdobyć duże grono klientów, którzy dodatkowo są zadowoleni z uzyskiwanych usług, dany usługodawca może być pewien, że za nimi przyjdą ich przyjaciele, rodzina i znajomi. Poprzez nagrody jakie oferuje się uczestnikom konkursów, firma stara się powiedzieć klientowi, że nie jest wcale tak, że firmie zależy wyłącznie na pieniądzach klienta, nie mniej ważne jest zainteresowanie, szacunek, a przede wszystkim lojalność. To właśnie firmy osiągają poprzez konkursy i dlatego właśnie dla wiele przedsiębiorstw decyduje się na stałe organizowanie takich akcji promocyjnych.

Znalazłeś literówkę? Daj nam o tym znać!

Dodaj komentarz lub opinię na forum: